Klauzula informacyjna
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
w Mielcu, z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 8, 39-300 Mielec
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Powiatowej Policji
w Mielcu sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:
Marta Barszcz
adres: ul. Wyspiańskiego 8, 39- 300 Mielec
e-mail: iod.mielec@rz.policja.gov.pl
Osobą zastępującą Inspektora ochrony danych jest:
asp. Łukasz Borowiec
adres: ul. Wyspiańskiego 8, 39- 300 Mielec
e-mail: iod.mielec@rz.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku - na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
4. Dane nie będą przekazywane odbiorcom, o których mowa w art. 4 pkt 9 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
5. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego bądź organizacji międzynarodowych.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania.
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli w Pani/Pana ocenie przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
9. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż wynika z przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.